07:49
עבודה "לפי נקודות": איפה עוד הם מרוויחים חשפנית, מלבד מועדונים

בכל מקצוע יש הזדמנות "בחוזקה" בצד. כאן והסטפטים לא יוצאים מן הכלל. כמובן, הרווחים העיקריים של הנערה עושים במועדונים, אבל לפעמים זה אפשרי לעבוד על הכביש. כמה התעללות של הצעות כאלה, במיוחד נערות טירוניות שעדיין חסרות ניסיון לאסוף הרבה כסף על ידי תה וצריכה. כגון עבודה נוספת היא בדרך כלל לא מאובקת, אין זמן לא לכבוש, אבל לשלם על יציאה די הגון. דירות דיסקרטיות בקריות

חתונות, מסיבות עסקיות, חגיגות ..

עכשיו זה הפך אופנתי לחגים ולצדדים להזמין אמנים מ ז'אנרים שונים. החשפנות לא יוצאו. הרקדן יכול להתקשר לאירוע במסעדה או במסיבה של חברות, כך שהיא מדליגה על ידי הדיבור שלה תוכנית התרבותית של הערב.

בטיולים כאלה, הנערה לעתים נדירות מזמינה אחת, בדרך כלל מן מועדון רצועה רוכב על הצוות (2-4 בנות או בחורים עם בנות). עבור אירועים כאלה, יש להכין חשפניות על ידי תוכנית מיוחדת יותר או יותר תלבושות הגון. אמנם לפעמים לקוחות דורשים סטריפטיז מלא עם התפשטות.

זה בדרך כלל הכרחי כדי להראות 1-2 ריקוד, זמן היציאה הכולל לוקח לא יותר מ 1-2 שעות. לאחר מכן, חשפנות השתנו במהירות וללכת למוסד הבא. שיא של פקודות כאלה נופל ביום שישי ושבת וחגים, כאשר אנשים נחלים באופן פעיל. בערב אחד, הילדה יכולה ללכת ל 3-4 מקומות.

אם חשפנית פועלת באירועים מהממסד, אז הרווחים מחולקים באופן טבעי בחצי. עבור יציאה אחת, הרקדן יכול לקבל מ 1500 עד 5000 p. אולי יותר, הכל תלוי במוסד והתנאים הספציפיים.

חשפנית כמתנה

עוד מידע נוסף הכנסה - צדדים רווקים, ימי הולדת, חוטי צבא. באירועים כאלה, חברים מוצגים בפני המחנה של התלמיד במתנה. הנערה יכולה לנחות בקופסה או "עוגה מיוחדת" שממנה היא צריכה לקפוץ ולסדר מופע. תשלום עבור נסיעות דומות הוא גבוה - מ 5 עד 10,000 רובל, ואפילו מעל. אבל גם הזמן בחפץ החג יצטרך להשקיע יותר. ריקוד המבוא אינו מוגבל. הרקדן צריך להיות קצת זמן לבדר את הציבור עם נוכחותו, אולי האורחים אפילו לבקש כמה פרט.

הסכמה על עבודה דומה, אתה צריך להיות זהיר מאוד וללכת רק אם החגיגה מתוכננת במסעדה או במועדון. במקרה זה, אתה יכול לאבטח בטיחות. אם מסיבת הרווקים מאורגנת בסאונה או בבית תכופים, אז זה עלול להיות מסוכן ללכת לשם. מי יודע, קאייקה מחשבות מלוכלכות שהופלפו בראשו של כל החבר'ה של קופני שיכרות.

פקודות פרטיות

לפעמים הזמנות קטנות לבוא לבנות. לדוגמה, אחות החליטה לתת לאח את הביצועים של חשפנות לכבוד עידן הרוב, או הנכדים החליטו לצבוט את סבו, לאחר שמחרת אותו במתנה יוצאת דופן. המחיר במקרה זה הוא משא ומתן בנפרד. עם זאת, חוויות מנוסים ופופולריים אינם עסקו בדרך כלל בדברים דומים רק אם מגוון וצחוק.

קשיים של עבודה על הכביש

עבודה על היציאות הוא די קשה קודם כל כי זה נדיר באילו מוסדות יש pylons. ובלי להראות מספר מרהיב מסוגל לא כל חשפנית. עבור אירועי שדה, יש צורך לרקוד מיוחד במלאי, אשר צריך להיות מרהיב ובלתי נשכח, כך האורחים מרוצים.

בנוסף, זה יצטרך לעבוד על חליפה ונעליים. התאורה במסעדה היא לא כמו במועדון, ואת כיסוי הרצפה שונה מן העובדה כי על סצינה. התלבושת חייבת להסתכל על התנאים שבהם אתה צריך לעבוד. זה גם דואג כי רצועות לא להחליק ולא להיאחז שטיחים או אריחים שעליו אתה צריך לרקוד.

לעתים קרובות המארגנים של החגיגות והמנהיגים מבקשים את החשפנות להחזיק כניסות קטנה ולשחק עם הציבור במהלך הביצועים. ורקדנים רבים אה, איך לא לאהוב את זה. אבל אם אתה רוצה להרוויח יותר, תצטרך ללמוד לבדר את הקהל. בדרך כלל אתה צריך לשלוף מישהו במחיר, לארגן תוכנית אישית לאורח או לעשות איזה סוג של ציור.

העבודה על היציאות היא לא רע, אבל רווחים לא יציבים למדי. בנות רבות לא מסרבות כזה "Halturki" יש הכנסה נוספת. עם זאת, כדאי לממש את זהירות ולא לרכוב במקומות unverified. הרבה יותר טוב כאשר עבודה במשרה חלקית מארגנת את מועדון המועדון, כל כך הרבה יותר בטוח.

Просмотров: 91 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar