21:23
עיסוי ארוטי לגברים: טכניקות הרפיה בסיסיות

גברים באים לפגישות ארומגר לא רק עבור הופעות יפות ובילוי טוב, קודם כל זה רוצה להירגע ולהירגע אחרי יום קשה. Massai צריך להיות יכולות לא רק במהלך החלק הארוטי של הפגישה, אלא גם להיות מסוגל להסיר שריר יסודי ומתח עייפות. מסיבה זו, בנות צריך לשלוט בסיסי מרגיע טכניקות עיסוי. חשוב מאוד להיות מסוגל לעבוד כראוי עם הגוף של הלקוח.

הדקויות העיקריות של עיסוי מרגיע

הדבר החשוב ביותר הוא כי המעסה חייב לזכור, זה כי במהלך החלק המרגיע של הפגישה, יש צורך לחלופין את עוצמת ההשפעה על הגוף של גבר. בשל ניגוד זה, התנועה של הלימפה עבור אורגניזם וזורית הדם נוצרת, אשר בתורו מוביל להפעלת סיום עצב. יתר על כן, התחלפות חשוב לוודא כי הלקוח אינו נרדם במהלך מניפולציות עדינות העדשה, אבל זה לא מרגיש עליז מדי, שכן במצב כזה לא תאפשר להגיע להרפיה מלאה.

חשוב גם להגדיל בהדרגה את מהירות התנועות ואינך עושה את זה בפתאומיות. אחרת, הגוף יחווה זעזועים, אין זמן להתאים את הפעולות של המעסה. יתר על כן, זה גם בלתי אפשרי להפריע מניפולציה לאחר מהירות המהירות יושגו. להפחית את הקצב אתה גם צריך בהדרגה.

איך האזורים המעסה חייב לשלם הרבה תשומת לב

זה לא הגיוני לעבוד עם הגב, שכן זה לא מרכז של מתח שרירי בגוף האדם. יש צורך לפתח רצף ברור לעסות אזורים לחלופין, עובר מלמעלה למטה, לכיוון התנועה של הלימפה:

  • צוואר וכתפיים. במקומות אלה, לרוב השרירים "הקליניים". גברים רבים עובדים במשרד, מכוניות של מים, ולכן, לשבת בתנוחות הלא נכונות. הצוואר לעתים קרובות הופך את הסיבה לכאבי הראש ושינה חסרת מנוח. אזורים אלה צריכים לשלם הרבה תשומת לב.
  • חזרה ומומנתית. אין צורך לעסות את כל הגב. השרירים הרגישים והאינטנסיבים ביותר של אזור זה - עמודי חוליות. הם צריכים להיפתר עם מאמץ מיוחד.
  • סָמוֹך. את המשטח האחורי של הירך הקוויאר הוא מאוד הדוק במהלך יום העבודה. המניפולציות איתם יכולות להיות כואבות אם גבר הולך לתנופה בחדר הכושר. אל תשכח את הרגל שלך. עבור נציגים רבים של עיסוי מיני חזק, זוהי מידה הגבוהה ביותר של הנאה.
  • בטן וחזה. אין שרירים בתחומים אלה כי הם מאוד תזה, אבל יש הרבה אזורים ארוגניים. עיסוי אזורים אלה צפויים מן האחרון, לפני שתמשיך ישירות לחלק הארוטי.
  • לאחר מכן, אנו ננתח מה הטכניקות יעזרו להירגע את הגוף של אדם ולהציג אותו להירגע.

    עיסוי מרגיע לוקח

    כדי להפוך עיסוי מרגיע בכל הכללים, אתה צריך לסירוגין להשתמש בטכניקות הבאות:

  • שבץ. טכניקה זו מאפשרת לגבר לדעת את הידיים של מעסה ולהתרגל לגעת. החל מהשלב הראשוני צריך להתבצע עם מעט לחוץ כך שהאורח לא חיפש.
  • שִׁפשׁוּף. לאט לאט, אתה יכול להגדיל את האינטנסיביות ולפנות ליטוף בשפשוף. טכניקה זו היא נוחה להחיל שמן עיסוי על הגוף של הלקוח. טכניקה זו מכוונת הפעלה מקסימלית של זרימת הדם, אשר יסייע במהירות לחמם את האורח ולהכין את השרירים שלו עבור מניפולציות נוספות.
  • חִישָׁה. התנועות חייבות להיות עגולות או גומלין. אתה יכול לדמיין שהנערה שוקת פסטה, רק במקום אותו - שרירי אדם. כי התחושות היו מנוגדות, ללוש את גופו של האורח עוקב אחרי עצי דקל, מפרקי אצבעות, אגרופים, מרפקים. אתה צריך לעבוד בכל האזור, לא להתמקד בנקודה מסוימת כדי לא לספק את התחושה הלא נעימה של גבר.
  • לחיצה. המבוצעת בתחום החיים וחולי עמודים. לחיצה מתבצעת על ידי האגודל. יש צורך לעבוד טוב עם אזורים אלה, כך שרירים להירגע ככל האפשר.
  • קטיף ורטט. הראשון מבוצע עם אגרופים או עצי דקל ואת נקודת עצה השנייה. טכניקות אלה טובות בחלק האחרון של עיסוי מרגיע. יאפשר לך לתקן את ההשפעה של הפגישה לרמות לקוח קטן.
  • כך מבוצע עיסוי מרגיע, שהוא מרכיב חובה של כל תוכנית ארוטית.

    Просмотров: 95 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar