07:49
איך להתנהג אחרי המין הראשון: איך לא לדרוך על מגרפה של אנשים אחרים

איך קורה בסיפור פיות יפה? הרפתקאות רבות I מכשולים, וכאן, אחרי זה, הווילון נסגר. בחיים הכל קשה יותר ומעניין יותר. אחרי התאריך הסתיים במיטה, קם השאלה היא איך להתנהג לאחר הראשון מִין. פסיכולוגים טוענים כי זה חשוב מאוד להתפתחות היחסים, ו הם גם אומרים שרוב הנשים והגברים מתנהגים לא בסדר. מתי יחסים הוקמו והלכו לאיבוד, אז טעויות פחות.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים להיראות רווחית בפגישה, לוקח ידית עם אישה בהירה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

בפעם הראשונה כל יכול להיות קטלני. איזה סוג של פגמים לעשות זוגות אחרי המין הראשון?

התוכן של המאמר

1 טעויות של נשים 2 טעויות זכריות

טעויות נקבה

אז, זה יהיה לא נכון אם אישה:

לא מרפה מהמצב

במובן זה hysteriate וחושב איך הוא השתמש בו, וזקוקים רק למין. תיאוריות מאכזבות, כל כך מחפשות ראיות להיפך - שיחות, כותב SMS, שואל: "זה היה טוב? לי יפגוש שוב?"ו אתחול אחר. לא מוביל להצלחה, גם אם סקס אהב.

ממציא את העתיד

יחסי פנטום - שנקראו פסיכולוגים אלה. כשהוא לא עושה חשיבות רבה מה קרה, וזה בא עם שמות נפוצים נינים. זה מוביל אכזבה אכזרית שבה לא אחד אשמה.

שקט או אומר משהו לא מחמיא

גברים זקוקים לקבלה, הכרה ביתרונות שלהם. אם אתה מספר על המינית שלו כוח ומה היה טוב מהצפוי, אז התוצאה לרצות. אם זה לא נעשה, אדם ירגיש קר, יהיה בטוח, נתן את עצמו כי רציתי להיות איתו, ובסיבות אחרות, בלתי מובנות. לא רוצה לפתור, פשוט נעלם.

הופך להיות חופשי

מתחיל להרחיב את האופן שבו היא ממהרת, מעמידה פנים שמה שקרה אינו חשוב. אפילו יותר גרוע, אם מדברים על אוהבי לשעבר, מראה עצמאות להמציא. אם אדם לא מתאים לשערורייה, זה פשוט הולך. ואת ne לַחֲזוֹר. משכנע אותו מאוחר יותר שאני מתכוון למשהו אחר, חסר תועלת. טוב יותר להפגין את השמחה של מה שקרה.

מתעקש

נשים אחרי סקס רוצה לדבר, לשכב, לטרוח, ו גברים ישנים ואוכלים. כפי שהם הניחו יותר מאשר נשים. לֹא לפגוע בחבר שלהם, הג'נטלמן מקשיב לה במשך זמן רב והנהן קשה. אבל שלו מושך בבן. היא זקוקה לתשומת לב, והיא לא מרשה לו להירגע. והוא חושב על אם הוא רוצה להצעיר.

הַמתָנָה

אם הצמד אינו מוכר מאוד, אז איך להתנהג לאחר אשת סקס ראשונה אינה מייצגת. ואז מתחיל לחכות ממנו כמה מילים או פעולות. תחת כזה תשומת לב קרובה יותר מרגיש עצמנו לא נוח. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות זה להיות מתון וחסרי דאגה. בלילה, הכל היה בסדר, והיום יביא הופעות חדשות ושמחה. בכזה מקרה של מתח יימנע.

לא אכפתי

הנערה עמדה מהמיטה מיד אחרי סקס, אמרה "תודה" והפכה הולך ל. אדם מרגיש בשימוש ומיותר. טוב יותר לטפל בו, לטפס, לא למהר לחלק. להיות אישה לפני סוֹף.

מאז האישה אחראית יותר להצלחה ביחסים, כי והטעויות שלה מושפעות יותר. גברים במהירות לעזוב את המקום שבו הם אִי נוֹחוּת.

שגיאות גברים

צריך להודות כי בנות מתעניינות יותר ביחסים מאשר חבר 'ה. עם זאת, זה לא אומר שהם לא צריכים אותם. לכן, עדיף להימנע וטעויות זכריות.

אי הקשבה

פסיכולוגים לא מתעייפים להזכיר כי האישה אחרי סקס צריך תשומת לב, אחרת זה מרגיש בשימוש ומיותר. Inchange יהיה כל הסרה - קפץ למעלה ורץ לאכול או לעשן, להתקלח או נפל לתוך לִישׁוֹן.

הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לחבק. תחושות מישושיות אחרי סקס עבור אישה צריכה כמו נשיקות לו. וכן קצת שקר ליד הבא כאב.

התנהגות muggy

שאלות כמו: "האם אתה מרגיש טוב איתי?»ספק וחוסר ודאות, גם גסות וגם ניתוק. הוא מתדליק ברצינות במשך זמן רב אם לא לָנֶצַח.

מֶרְחָק

לפעמים גברים חוששים שהאשה מחכה להזמנה ממנו למשרד הרישום אחרי המין הראשון, ומתחיל להראות שמה שקרה, שום דבר לא אומר. עכשיו לא הזמן שהאישה אחרי המין הראשון היתה מוכנה ללכת נָשׂוּי. אבל הראשי יהיה תופס רע - זה ירגיש מושפל נקמה מרצון או שלא במתכוון שהוא יפגע בגאווה הגברית.

שתיקה

גברים ונשים נראים כמו יותר ממה שנראה להם. חצי יפה מדי אני רוצה לשמוע מה היה בסדר איתה, הוא שמח שהם יחד. זֶה כמות קטנה של מילים חמות, והיעדרותם מובילה לאב אי-ההבנה, נעלבו מריבות.

אישה לעשות טעויות יותר, לא לדעת איך להתנהג אחרי הראשון מִין. גברים פחות אבל מתפתחים.

מקצועי apcrates רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. רק זה עכשיו לא הצדדים הטובים היחידים בעבודה.

כדי למנוע אותם, עדיף להתבונן שניים כללים - לא לישון עם מי נפל ודיבר. כל בעיה ניתן לפתור יחד אם אתה מתקשר כנה וכבוד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין. דירות דיסקרטיות בצפון

סקס ראשון בהחלט חשוב. אבל אין צורך לתת את התהליך חשיבות מופרזת. כן, הקשר שלך עברו לשלב חדש, שהתקרב זה לזה. אבל זה לא אומר כי עכשיו אתה צריך ללכת למשרד הרישום ולהחיל. סקס הוא רק סקס, והיום הוא כבר לא משחק תפקיד גדול כמו קודם. אל תדרוך על מגרפות של אנשים אחרים, אל תנסה "לקשור" למין השותף שלך. המשך יחסים ואינם יוצרים כל מסגרות עבור עצמך וקלישאה. ליהנות מהזדמנות להיות ליד אהוב שלך רק לשחות על ידי. יחסים יפתחו בקצב שלהם.

Просмотров: 81 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar