10:38
במשך זמן רב ללא מין: היתרונות והחסרונות

סקס אוהב את כולם: גברים, וגברות. לכוון את תשומת הלב שלך לעובדה כי אבל רחוק מלהזמן יש שותף עם מי אתה יכול ללכת למשחקים מרושעים. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שזה יכול לקרות מסיבות שונות. לפעמים, לאדם יש עניינים קבועים, אבל שותף לזמן מה, בסופו של דבר, עלים לנסיעה עסקית או בשעה, הולך לצבא, נופל במשך זמן רב במרפאה, משרתת את המונח באזור.

אונסקרטים מאומנים חולמים על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. רק זה עכשיו לא אחד בלבד צדדים שימושיים בעת עבודה.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

תנאים מוקדמים שונים, באופן כללי, יכול להיות.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה התנזרות 2 מינוס של חוסר מין ארוך 3 האם יש יתרונות?

בזמנים של מערכות יחסים ולא, ואנשי קשר חד פעמיים אינם נמשכים, או שהם אינם מועמדות. בסופו של דבר, אדם חווה זמן רב ללא יחסי מין. ואנשים בלי סקס גם מקטין חסינות. מדענים הוכיחו כי עם חיים אינטימיים מתמידים, מספר הנוגדנים בדם בסופו של דבר על ידי 30%.עדיין מינוס אחד של התנזרות ארוכה הוא מצב רוח רע נכון דִכָּאוֹן. סקס נותן חבורה של רגשות חיוביים ומסייע לנצח עם מתאר.

סטטיסטיקת התנזרות

תוצאות מחקרים מראים בבירור כי במשך זמן רב ללא יחסי מין, לשים את זה בעדינות, הוא ציין 29% גבירותיי ו 16% מהגברים. ישירות כל כך הרבה אנשים, החלו לומר שהם היו לחיות בלי סקס במשך יותר מ 2 שנים. 18% מהצעירים ו -22% מהגברות עשו בלי סקס במהלך 1-2 שנים. מספרים אלה מראים כי התנזרות ממושכת - זה לא כל כך ייחודי.

חסרונות של חוסר ארוך של סקס 2

כמעט כל האנשים, ששמעו שאדם לא היה מין במשך זמן רב, לעשות עיניים עגולות ולפחיד. הם אומרים איך, בסופו של דבר, לחיות בלי סקס כל כך הרבה זמן! אמיתי, היעדר אנשי קשר אינטימי במשך זמן רב לא נותן את ההשפעה הטובה ביותר על הגוף. אדם הופך להיות רגיש, כפי שכולם מבינים, מחלות שונות.

הוא אישר מדעית כי אנשים שיש להם סקס מתמיד, חולים פי שבע פחות מאלה שמצווה או נאלצו להימנע. בפרט, זה נוגע למערכת גנאי. יש לציין כי חוסר המין פונה אל העתיק, אשר, בתורו, מעוררים, כפי שאנו עולים בקנה אחד עם מחלות לא נעימות. בסופו של דבר, הגברות יכול, בסופו של דבר, להתרחש תצורות ברמה ההורמונלית, אשר בעתיד מוביל לבעיות עם התפיסה. כדאי להתמודד עם מה שהיא כרוכה, מה הם היתרונות והחסרונות. כמה מאיתנו התרגלו לזה, חלקם יעלו: מה לשקול הרבה זמן? מחוון זה, לשים את זה בעדינות, הוא אישי. מישהו רגוע כמעט ללא מין במשך שנים, ומישהו לא רק סובל כמה חודשים.בין גברים וגברות, כמו רובנו מתייעצים בארה"ב, גיל הרבייה נערך סקר המאפשר גלה כמה זמן היו תקופות ההתנזרות.

באופן טבעי, הם מדברים על תהליך איכותי, ולפעמים סקס מתוך הקטגוריה "ככה ככה" ו- עצמו סוף הסוף יכול להיות נחת יסוד של הפרעה העולמית. ולא מגע מיני הוא טוב ומביא הנאה, אז בתוכה הורמונים מיוצרים, מנרמל רקע פסיכו ריק.

רע במשך זמן רב ללא יחסי מין, זה נראה מושפע על ידי הליבידו. יש לומר כי זה לא בולט, אחרי הכל, בחודשים הראשונים של התנזרות, הרצון גדל מאוד. אבל בינוני הרצון הולך, ואדם נעלם למין. דחוף, נ ' סובלים מחוסר יחסי מין במשך שנים מאשר באמת, בסופו של דבר, אין אפשרות לעשות. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל אחרי חידוש החיים האינטימיים, אדם עלול להיתקל טבלאות. ההתרגשות מגדילה לאט יותר מאשר לפני, אורגזמה להשיג קשה יותר. בדרך כלל, לאחר זוג אנשי קשר, התהליך הוא בדרך כלל התיישבו.

לְהַשְׁפִּיעַ חוסר אינטימה ומראה. הוכח מדעית כי מין מעורר קולגן הייצור, אשר העור הכרחי מאוד. כולם יודעים כי אבל למעשה תיאר תופעות יש רחוק. בנוסף, חוסר יחס ארוך יש ו זוג פלוס. 1 הוא סובלימציה, במילים אחרות, העברת אנרגיה ב נהר אחר. בדרך כלל ולא לאדם לא היה מין במשך זמן רב, הוא מתחיל עסוק אינטנסיבי בספורט, יצירתיות או בעניינים אחרים.

טוב מאוד כדי להדגיש את מה פעיל כמו רבים באים לידי ביטוי, שיעורי מיטה לעזור לשרוף קלוריות, בעקבות מה Izhasa יכול להיות מושפע, ולא, באופן טבעי, לא לצרוך להחמיא לאחר המבורגרים intima על סולם תעשייתי. מחקרים מראים כי קשר מין אחד יכול להיות שווה ל 10 דקות רִיצָה קַלָה.

האם יש pluses?3

ולא קרא את כל האמור לעיל, אם כן, בסופו של דבר, זה אולי נראה כי התנזרות ארוכה היא משהו נורא ומסוכן בפראות לגוף. יש לציין כי ישירות בגלל זה היא, ככלל, נשארת כמו רבים חושבים, אלסטיים והידוק. באמת, ולכן, ולא אדם נראה מבוגר משנים משלו, אז אולי הוא פשוט לא בר מזל בחיים אינטימיים.סוף סוף, ללא יחסי מין יש סיכון גדול ליישר. גם היעדרות Intima מאפשר לחשוב על הנשמה. ראוי לציין שלא לשווא הנזירים מסרבים במודע מ debauchery. זה מאפשר לך לחלוטין "לנקות את המוח". לא מספיק מי יודע מה זה האמין כי התנזרות שימושית במיוחד לצעירים. אבל, באופן כללי, זה לא נראה אנס נסו לחיות ככל האפשר ללא יחסי מין.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מכפיל, לקוחות - צעירים משגשגים, שהם רוצים לטובת הפגישה, לוקח ידית עם גברת מרהיבה. הכנסה זו היא למדי למדי, על מנת לכסות באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

כיתות אינטימיות נעים ושימושי. אולי את העובדה כי בלעדיהם יש סיכון להיות חולה, כמו פריק שמן ועצבני.

Просмотров: 275 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar