08:19
העובד זקוק לחינוך רפואי זכר

לפני כניסה לעיסוי הפנימי, הבנות מעוניינות ואם הם זקוקים לחינוך רפואי? העובדה היא כי עיסוי בחקיקה של הפדרציה הרוסית נופל לקטגוריה של שירותים רפואיים ולכן, ליישום פעילויות אלה, סלון צריך רישיון רלוונטי ואת המאסטר חייב להיות מסמך בסוף המוסד הרפואי , לפחות לקולג '.

בפועל, הכל שונה במקצת. כאשר אתה לוקח עבודה עבור בנות, לא מוצגים דרישות, למעט המראה הרצון להרוויח הרבה. אף אחד לא מבקש דיפלומה לאמת, ואפילו תעודות של סוף הקורסים המיוחדים אינן נחוצות על ידי המעסיק. בספר ספא של גברים לקחת הכל ללא יוצא מן הכלל, ללא קשר לזמינות של ניסיון. בדרך כלל, הכשרה עוברת ישירות במהלך ההתמחות. דירות דיסקרטיות

כמו Massae להגיע לאמת ולהבין איך לגיטימציה העסק שלהם? שקול בעיה זו קרא עוד.

מהו עיסוי ארוטי לפי חוק הפדרציה הרוסית

לגבי חקיקה, בתיעוד הנלווה ברישיון של פעילויות שונות, יש הגדרה ברורה של מונח זה כמו "עיסוי". כל מניפולציה עם הגוף של הלקוח מובנת תחת מילה זו. במקרה זה, אין הדרגתית עבור Accreosta לא מסופק. T. ו., לא משנה מה המילה היא ליד המילה "עיסוי" - "ארוטי", "תאילנדי" או "קוסמטי", הפעילות יהיה עדיין נקבע כמו שירות רפואי. בעיקר לדבר, גם אם עיסוי נקרא ארוטי, אז זה לא יפסיק את עיסוי ממנו.

מה האחריות טמונה על הבעלים של סלון עיסוי ארוטי

מתן שירותים רפואיים וקוסמטיקאים לסלון צריך להיות רישיון. אבל זה הטיפול של המעסיק. במקרה של אימות, בהיעדר מסמכים רלוונטיים, הבעיה תהיה. עם זאת, בנות יכולות לקבל "תחת הפצה", במיוחד אם תעסוקה היא לא רשמית (ורוב הזמן זה קורה). אבל מעסים מופרדים רק על ידי קנסות מינהליים קטנים, ואילו הבעלים של המופע ללא רישיון יכול לאיים על הליכים שיפוטיים, במיוחד אם יש מקרה לא נעים עם הלקוח. לדוגמה, נגעים פתאום הם אלרגיים עיסוי שמן ו- T.ד '.

עם זאת, אנשים העוסקים בעסקים כאלה הם בדרך כלל אחראים לשאלה כדי למנוע בעיות עם המשטרה או אכיפת החוק סוכנויות. אווזים מקבלים רישיון יועץ או חיפוש אחר חלופות של חוק. לדוגמה, אתה יכול להקליט את השירותים בתנאי לא עיסוי, אבל כמו בידור (למשל, אותו סטריפטיז). תוכניות בנות לא יכול להיות מוגדר עיסויים, אבל מראה ארוטי, ולכן אין צורך רישיון.

זה שווה מעסה לדאוג לחוסר החינוך הרפואי

אם אנחנו מדברים בכנות, אז, טוב, צריך להיות. כי גם במלון לא יכול לקבל מעסה בלי קרום מיוחד, שלא לדבר על התא. עם זאת, אם אתה עובד לא רשמית או (עם כיבוש רשמי) כדי romanize במדינה לתפקיד אחר, אז שום דבר לדאוג. כאשר אתה בודק אתה לא תוכל להאשים את מה שאתה בלתי חוקי, בזמן שאתה מראה שזה היה עיסוי בדיוק, זה יהיה קשה.

עם זאת, נוכחות של החינוך הרפואי לא נפצע מעסה אם הוא רוצה לספק שירותים איכותיים שלה. קודם כל, ידע של אנטומיה ופיזיולוגים חשובים מאוד במקצוע זה. שנית, לבצע מניפולציות מורכבות עם השרירים זה מסוכן מאוד ללא ידע רלוונטי. שלישית, לא חינוך רפואי עדיף לא לכלול תוכניות ספציפיות אלה כמו עיסוי מקצועי או גירוי הערמונית ברשימת השירותים שלה, כפי שניתן להזיק לבריאות הלקוחות.

קוסטודיה מקרה, כמה אנשים ילכו לרופא כדי לקבל עבודה בסלון עיסוי ארוטי. עם זאת, אתה מסיים סוג של פרופילים עדיין שווה את זה. רצוי כי על ההשלמה שלהם הפרסום אישורים מורשים. הנוכחות של אישור מסמכים על פעילויות לגיטימיות תסייע למנוע בעיות רבות בעתיד.

Просмотров: 88 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar