11:48
ללא מין או יחסי מין לא עוד

היעדר ארוך של סקס או התנזרות לא היה להם נזק משמעותי לבריאות. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שרובנו התרגלו לדבר עם זוג בית, אז זה כבר היה שפכו לתוך עסק אמיתי שמביא אי הבנה, טינה, דיכאון ומריבות. איך לא משפיע intima על חיינו ועסקינו עם אדם קרוב? איך לחיות בלי סקס, ממשיך גם כדי לעורר משלך נבחר אחד? אין תשובה ספציפית, אבל סקס עדיין סוף סוף הוא הבסיס, כמו רבים באים לידי ביטוי, יחסים ללא דופי בין נשים.

התוכן של המאמר

1 השלכות של התנזרות ממין

סקס הוא לא דובדבן בדובדן, שבלעדיה אפשר לעשות זאת. חיים אינטימיים הם הצד הסודי, כפי שכולם אומרים, לפחות איזה סוג של משפחה, איזה כבוד ואהבה שולט זה לזה. מפגשי מין קבועים הם לא רק נוחים יותר, כאילו הם משפיעים על בריאותו של אדם, והשפע וההנאה תורמים לחיי היומיום.

ממין אתה יכול לנכות, עם כל זה, אני לא להחיל נזק מיוחד לגוף. כמובן, כולנו מאוד יודעים מה אבל במונחים חושניים תוכלו גם לסבול ולחוות אי נוחות.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נפלאה.

שים לב כי הרצונות המדוכאים במתח היחיד מהיעדר אינטימה, באופן כללי, מעגל סגור, שממנה קשה לצאת.

סקס לפחות זוג עושה תחושה של אינטימיות חושנית ומסירות לשותף שלך. בגלל המין הופך כל יום, ובקרוב מאוד, כאילו הוא מגיע לא, עליך בהחלט למצוא את התנאים המוקדמים שהובילו לגמר כזה.

אתה יכול לכתוב הכל ברור, מיגרנה או קשיים ביתיים אחרים, אבל אם מצב זה חוזר גם באופן שיטתי, יש כבר סיבה לנצח את האזעקה. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אין מין, למה, אם כן, אין מין, והוא יכול להיפתר על ידי עושה עם חוסר סקס זוג.

השלכות של התנזרות מ Sexi

אדם בריא רגיל נדרש קבוע, כמו בראשות, סקס חיים. חוסר המין יכול להיות כרוך כמו קשיי מסוימים עם בריאות, ומה:

1) מדינות דיכאוניות ומתח. בתהליך של יחסי מין בגוף האדם, הורמונים של שמחה מיוצרים - אנדורפינים. באופן ספציפי, הם נחוצים כדי להרגיש כמו רבים באים לידי ביטוי, מאושרים ועליזים.

אם הם לא, אדם, באופן כללי, נסגר לעצמו וזה עוקב דיכאון. זה אפשרי כי מכאן ו נדודי שינה, לעתים קרובות חוויות, שנקרא עצמי וחוסר רצון, באופן כללי, לשמוח את מה שאתה חי.

2) היכולת להוריד את חסינות. זה לא נשמע בשבילך, כי מין קבוע עולה בגוף את הפיתוח של immunoglobulins - אנזימים האחראים על האורגניזם המשותף להגנה מפני וירוסים. נערות ליווי בתל אביב

לדברי המבנה, קוק רובנו חרגו, אינספור מחקר, אנשים שיש להם 2-4 פעמים יש יחסי מין בשבוע, את הסיכון להדביק מחלות ויראליות הוא הרבה יותר נמוך.

אגב, יחסי מין, לשים את זה בעדינות, הוא בינוני טוב מתוך הצטננות - זה רק רק טוב לרפא. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שעושה נהלים כאלה במשך כמה פעמים ביום והתוצאה לא תיאלץ סוף סוף במשך זמן רב סוף סוף לצפות.

3) הפרעות בעבודה של מערכת הלב וכלי הדם.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים שרוצים להופיע לטובה בחגיגה, הליכה תחת יד עם גברת יפה. הרווחים האלה הם די למדי, ולאחר מכן כדי לגמרי ומלא אישית לספק את כל הדרוש.

כי סקס מאפשר איך כולם יודעים, זרימת דם פעילה, יש לו השפעה מועילה על העבודה של הלב וכלי הדם.

חוסר המין שממול כדי לדבר יכול להוביל לסיכון של פיתוח של התקפי לב או משיכות. מתח חושני שנגרם על ידי התנזרות ארוכה ממין יכול גם לעורר הפרעות בעבודה של מערכת כלי הדם.

4) עודף משקל. כי מין פעיל וקבוע מסייע לדין קלוריות מיותרות, את היעדרות, כפי שאנו מבטאים, עלול לגרום למשקל עודף.

30 דקות של סקס החליף טיול אחד לחדר הכושר, עומס פיזי, כמו ברור, שימושי מאוד לבריאות.

לא קשה לחשוב שהיעדר האינטימה אינו משפיע בצורה הטובה ביותר על בריאות ורווחה בכלל. מלבד זה, כך זה מתחיל לבוא לידי ביטוי, עומס יתר גדול אבל מערכת פסיכו-רגשית אופטית, כמו רבים חושבים, מצב רוח של אדם.

על איך כל כך פאבט ללא מין ואינטימיות, אנו מתארים בזהירות במאמר שלנו עוד!

Просмотров: 1846 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar