13:57
למה גברים אוהבים לסיים את הפנים אחרי סקס

שפיכה על הפנים של השותף נחשב למגוון של chamshot, כאשר גבר cums על ילדה אחרי סקס נרתיקי, אוראלי או אנאלי. אותו מתרחשת ללא חדירה על ידי אוננות ידנית. ב פורנוגרפי רבים סרטים לוקחים את הקלעים שבהם הגבר מצטבר על פניו של אחד או כמה נשים. בחיי היומיום, המחצית החזקה של האנושות אוהבת לראות איך שלו סופיה מתפשטת על שפתיה של נשים, ולכן גברים אוהבים להתמודד עם הפנים.

התוכן של המאמר

1 תועלת לגבר 2 השתמש באישה

להשתמש עבור Meni

הנה תועלת פסיכולוגית למדי. בעולם החי של זכר cums על הנקבה כדי לסמן אותו ולתת להבין את היריבים שהיא עסוקה. אדם תחת פעולה של האינסטינקטים הוא גם. סיום על פני השותף, הוא מקבל תענוג מוסרי כי היא מוכנה לקחת את זה לגמרי ללא שאריות. Camcot הוא גם סימן של שליטה.

כמה גברים, סקס אוראלי כמו יותר מ קלַאסִי. ואת שפיכה על פני השותף הוא השלב הסופי אשר הוא מרים את ההערכה העצמית שלו. מצלמה היא רגע אינטימי למדי, לא כדאי לחשוב שהבחור עושה את זה בגלל חוסר כבוד, אפילו להיפך, זה סָמוּך.

השתמש עבור נשים 2

ובכן, הנה ההטבה הנפוצה ביותר היא מסכה חינם עבור העור, בתנאי שהאיש בריא. אם השותפים הם קבועים ומאוחסנים נאמנות זה לזה, אתה לא יכול רק לאפשר בהצטיינות על הפנים, אלא גם לבלוע זֶרַע. הוא מלא של microelements וויטמינים המחזקים את החיסון מערכת. אחרי הכל, ברומא העתיקה, שפיכה שימשה לעטוף את הגוף, כדי לשמור על נוער העור יותר. אם הגברות לעיתים קרובות בהצטיינות בטן, הם עשויים לשים לב כי העור בתחום זה של הגוף הופך חלקה קְטִיפָתִי.

נוזל זרע מכיל חומצות אמינו. בולעת זרע משפיע באופן חיובי על מערכת העצבים של הנשים. יצוין כי המאהב בלע את רוקו הרבה יותר רגוע ומאוזן. ל בדרכי העיכול יש גם יתרונות, כמו הזרע עוטף את הקירות בטן, מניעת המראה של צרבת ו gastritis.

על היתרונות של נוזל זרע ניתן לומר לנצח. ואם תיאורטית, אישה יודעת על זה, בפועל כמה יחליט לִבלוֹעַ. ואם אני רוצה להצטמן על הפנים שותפים, אז אתה צריך לדון ברגע זה מראש כדי למנוע תקריות. גברים למרות שחשוב להבין שהוא אוהב לקחת את זה לגמרי, אבל אם הנערה חולקת על ניסוי כזה, עדיף לא להתעקש.

למה גברים אהבה לסיים על הפנים? כי הם אוהבים להתגלמות הפנטזיות שלהם מְצִיאוּת. לאחר צפייה סרטים פורנו, הם רוצים לעשות את אותו הדבר עם השותף שלו. אם אישה או מאהבת מסכימים cumshot, כך, הוא מדגים ביטחון בנאמנותה.

גיא המועצה.

בישראל אין מקום קדומה, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. כולם מבינים באופן מלא, למעשה כי ליסר רק רואה שותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב סימן של המצב.

אם אתה רוצה לירות זרע על אישה, אנחנו חייבים לנסות לא לעלות על השיער. עקביות של דבק נוזלי זרע, לכן, הגברות תצטרך לבלות זמן רב במקלחת כדי לשטוף אותו עם השיער. זה אסור בהצטיינות בעיניים, זה גורם לשרוף. אם אתה רוצה שותף לבלוע את שפיכה, צריך לטפל באוכל מראש, כך הטעם של הזרע הוא נעים. לִצְרוֹך פירות מזון, ירקות, שוקולד, אגוזים. לחסל שומן, חד, מלח, שום, שום ובצל, כמו גם אלכוהול וסיגריות.

כאשר רציתי לנסות לפזר בפעם הראשונה, מומלץ לדון בו מראש. אם אתה פתאום לשפוך את "קוקטייל חלבון" על פני אישה, אז במקום השמחה הצפויה אתה יכול לשמוע מגוון של מילים גרועות בכתובת שלך. ועוד. אם השותף עצמו שאל או הסכים בהצטיינות על פניה, בסוף התהליך היא תרחץ ביסודיות את הזרע שלהם.

בשלב זה, אתה לא צריך לעשות את הפנים של ילד נעלב, שבחרו והסתיר צעצוע מועדף. נקי דבר שאדם יהיה גאה בעצמו במהלך שפיכה לאדם, אלא גם רגשות של אישה כבוד מדי.

על פי תוצאות הסקר, התברר כי כמה גברים אוהבים Cum על שותף. הם מעדיפים לסיים בקונדום או לגוף אחר של חברה. רובם ציין מה הם אוהבים בהצטיינות בנרתיק.

בין הנשים נסקרו, שם הם אוהבים, כך Cumshots.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק זה בהחלט לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

התוצאות הן: 35.7% בפה; 14.2% על הפנים, החזה והמקומות האחרים על הגוף; 10.7% על הבטן; 7.4% על התחת; 4% על לובוק.

שפיכה לכל מקום על הגוף הוא ערבות של הריון לא רצוי. אבל אם אדם תמיד נוהג חוק מין, ואישה לא מוגנת, התפיסה עדיין יכולה לקרות. נערות ליווי בהרצליה

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הטבע בא עם המנגנון האידיאלי להשלמת מין לשני השותפים. כאשר אדם ואישה בהצטיינות באותו זמן, הוא ejaculates בתוכו, ואת צוואר הרחם הוא לחתוך, כתוצאה של אשר הרבה יותר spermatozo פוגעת ביצה, מנסה להפרות אותו. אבל בהתחשב בעובדה כי היום אנשים יש סקס בעיקר למען הנאה, אתה צריך לחפש יציאות מן המצב. אמצעי מניעה אוראלי, ספירלה intrauterine - זה בהחלט נוח. עם זאת, לא כל הנשים מתאימות. הקונדום הוא תחושות עמעומים. לכן, גברים אוהבים לסיים את הפנים.

Просмотров: 467 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar