13:08
מה טבעי, אז לא סביר: 10 עובדות על סקס

סקס הוא חלק מהחיים האנושיים, וכל האנשים קיימים יחסי מין, או חושבים על זה בהקשר מסוים, או לפחות הם מוקפים בנושא של מין מכל הצדדים פשוט, כי טוב, החברה התפתחה באנשים, מה לעשות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. הכלכלה לבחור Esquiten, כי זה יהיה להקצות מעמד יהיה חברה יפה.

מה אתה יודע על סקס? אין ספק, אתה האדם המשכיל. אבל - לתפוס עוד עשר עובדות כדי ליהנות להיות יותר arudite, כי הידע הוא לא מספיק!

התוכן של המאמר

1 10 עובדות על סקס

10 עובדות על Sex10

סקס מפחית מתח.

מגזין "פרספקטיבה ביולוגית" שפורסמה לאחר מחקר, שבו נערכה ניסוי כזה: אנשים שונים התבקשו להשתתף בפעילויות קטנות שהיו נתונים למערכת העצבים שלהם של מתח.

לדוגמה, להעביר את החידון המתמטי (BRRR, המשיבים המסכנים, אתה עדיין רואה את הסיוטים על השליטה במתמטיקה ברבעון השני, כן?) או לדבר עם נאום בפומבי. וחלק מהנשאלים לא היו מעורבים בערב כל דבר "סקסי", חלקם היו מעורבים בליטוץ, חלקם היו אוננים, וחלקם היו יחסי מין מוחלטת עם חדירה.

לכן, האינדיקטורים הנמוכים ביותר ללחץ לחץ ודם היו בין המשיבים שעסקו בחודרת מין, ואת מחוון הלחץ הגבוה ביותר - באלה שאין להם שום דבר סקסי ערב.

זה מוסבר ברקע ההורמונלי העיקרי: אנשים ששרדו לאחרונה את המעשה המיני, קיבל מנה של הורמונים "טובים": דופמין, אנדורפין, אוקסיטוצין, כי הם לא רק לקבל פריקה מינית, אבל עשה אהבה עם אדם קרוב, במגע אינטראקציה איתו. לכן, הם היו רגועים יותר, שלווים ושמחים. סיבה מצוינת לעתים קרובות יותר לעשות אהבה או לפחות לחבק!

פחות סקס, יותר עבודה.

מחקר נוסף, הפעם מגרמניה, חשף את התבנית הבאה: פחות אנשים יש יחסי מין - ככל שהם לוקחים את העובדים. המחקר היה כמו: הם ראיינו 32,000 איש, מבקשים מהם לתאר את הרגלי העבודה שלהם ואת חיי המין. התברר כי 35% של גברים ונשים שיש להם יחסי מין פעם בשבוע או פחות לעתים קרובות לעבוד יותר מכל האחרים במדגם.

אני תוהה מה מסביר את זה, כולל מעגל סגור. דירות דיסקרטיות בתל אביב

תראו: העבודה מארגנת מתח, לחץ, אתה חושב על עבודה ועייף מאוד. בגלל זה אתה לא עושה סקס, כי עייף מדי, אתה חושב שזה לא על אם אתה לא יכול להתמקד בתהליך, אולי אפילו יש לך ניסיון מיני שלילי כאשר אתה לא מקבל מ מין הנאה. לפיכך, חווה מתח גדול עוד יותר מן אי שביעות רצון מינית, דאגה לגבי יחסים עם שותף. לפצות את הלחץ בחיים האישיים שלך לעבוד ולשכוח. לעבוד הרבה ולחוות מתח בגלל עבודה ..

וכך לאינסוף.

סקס שימושי עבור מערכת הלב וכלי הדם.

והנקודה כאן היא לא רק כי במהלך המין הלב משתוללת, כאילו אתה מפעיל את המרתון, אם כי הוא גם מאוד שימושי (הלב הוא גדל לראשונה במהירות, ולאחר מכן, לאחר אורגזמה, בתקופה קצרה מרגיע למטה כדי לתקן קצב, וזה משפיע באופן חיובי על גמישות של כלי הדם).

העובדה היא כי, על פי מחקר של כתב העת לאפידמיולוגיה ובריאות הציבור, מין מפחיתה את הסיכון להתקף לב עם המוות בקרב גברים. במסגרת המחקר, נמצא כי גברים שעשו אהבה לפחות פעמיים בשבוע, עם הסתברות קטנה יותר למות מהתקף לב מאשר גברים שעושים אהבה פחות.

הוא אינו חל על שבץ, כי השבץ הוא דימום לתוך המוח, מעט תלוי בבריאות של הלב.

משפר את ההערכה העצמית.

מגזין אחד, פרסום מחקר על סקס, פרסם מאמר על לימוד הסיבות מדוע אנשים עושים אהבה. אחד הגורמים הנפוצים ביותר - מין מגביר את ההערכה העצמית, לאחר שאנשים מין מרגישים יותר אטרקטיבי וחזק. בנוסף, המשיבים הוכיחו לעתים קרובות על ידי אלטרואיזם: הם עשו אהבה לשוחח שותף.

סקס מסיר כאב.

במהלך עירור ואורגזמה של ההיפותלמוס במוח, הוא מקצה הורמון של רווחה טובה - Oxytocin. חוקרים מאוניברסיטה אחת בניו ג'רזי גילו כי פרץ Oxytocin מסייע לנשים להרגיש פחות כאב, במיוחד עבור עוויתות במהלך הווסת. גברים גם חששות: גל של oxytocin במהלך האורגזמה יש מקטין את תפיסת הכאב. אז לא "כואב ראש", סקס עצמו הוא תרופה לכאבי ראש!

סקס מפחית את הסיכון לסרטן.

לדברי מחקר, גברים מעל חמישים שנה, אשר לעתים קרובות לעשות אהבה, פחות הזדמנויות לקבל סרטן הערמונית מאשר גברים של אותו גיל להוביל פחות חיי מין פעילים. כך גם לגבי אוננות, ולא רק בגיל העמידה, אלא גם בגיל ההתבגרות: אם הצעיר בן העשרים לעיתים קרובות מאונן, ואז הוא מקטין את הסיכון של מתלה של סרטן הערמונית.

אורגזמה משפרת את איכות הזרע.

אם אתה לא יודע, אז במובנים רבים זה בדיוק מאיכות הזרע, אם האישה נכנסה להריון. איכות הזרע היא אינדיקציה של כמה מהר spermatozo ב זרע נוזל זז, ובהתאם כמה מהר הם יכולים להיכנס לרחם של האישה.

אז, על פי המחקר של החברה האירופית של רבייה של אדם ואמבריולוגיה, גברים שיש להם יחסי מין או אוננות כל יום, יש יותר "מהר" הזרע.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע הולידו שיפוט לא מדויק כי הליווי הוא משהו, פגום, כך, מה שאתה צריך להזיז. רק כמה יחידות כוללות מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

שבועות שפיכה יומיים מספיק כך שאיכות זרע ורד. זה אפילו זוגות prescribed כי לא יכול להעלות על הדעת ילד.

ספרה קטנה.

האם אי פעם היית מסוגל לחשוב "הממ, אני תוהה כמה זועדים לעשות אדם בזמן יחסי מין"? לכן, מדענים חקרו את הנושא הזה (אין דבר נוסף, מדען זה ...) והם גילו כי בממוצע אדם מבצע מאות עד חמש מאות דוחפים ליחסי מין.

ואת אורך הפעולה המינית (בפני עצמו, ללא פרלודים, רק "מזל"ט") הוא כ 17.5 דקות.

ואורך האורגזמה משתנה עם גברים ונשים: גברים שש שניות האחרונות, ובנשים עשרים. איזה סוג של עוול!

נשים יכולות גם לחוות אורגזמה בחלום.

רצפות ליליות של גברים חוו כמעט כל נערים בגיל מסוים, זה חלק מהתבגרות. עם זאת, לא כולם יודעים כי נשים יכול גם לעבור את זה, ולא רק בגיל ההתבגרות, אלא לאורך החיים.

העובדה היא שבשינה ארוטית (והאורגזמה מתרחשת בחלום כזה, כמובן) את הדם מקלות על האיברים המיניים, כמו במהלך יחסי מין רגילים, בתוספת אישה היא רגועה לחלוטין ולא חושבת על שום דבר, לא מוסחת על ידי תחושותיו, ובנוסף היא יכולה ללכת לאיבוד על סדינים - ובינגו!

אגב, זה קורה לעתים קרובות כאשר אישה לא מתנהגת חיי מין. הגוף נדרש לפעמים פריקה מינית, כך שהדם אינו מאוחסן באזור האגן, כך שהוא מארגן את השחרור באופן עצמאי.

אשר לעתים קרובות לחשוב על אנשים כאשר אוננות?

אחד מין צעצוע חברת הייצור ניהלה מחקר וראיין שלושה עשרה אלף אנשים בגילאי 18 עד 74 לגבי הנושא החשוב ביותר של היקום: הם חושבים על סלבריטאים כאשר אוננות.

גברים ולסביות חשבו לעתים קרובות על ביונסה, ג'ניפר לורנס, קים קרדשיאן, טיילור סוויפט וקילי ג'נר. ונשים והומוסקסואלים ביותר שחשבו לרוב על בראד פיט, ג 'וני דה, כריס Hemsworth, Tome Cruz ו כריס Pratty. כתוב את ההערות, אם המועדפים שלך נמצאים ברשימה זו!

Просмотров: 111 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar