21:22
מה זה מיניות וכיצד הוא שונה ממין

כאשר אנו חושבים על אטרקטיביות מינית, רובנו הוא כל כך לדבר לייצג גוף נקבה יפה שאליו אתה יכול להרגיש רצון. עבור גבירותיי, זה עשוי להיות עיתונות צר, שיער רופף, כמו הרבה מייעוץ אמריקאי, עור לא חוקי. לגברים - לסת מדויקת, צמיחה גבוהה ורובס קמור. מטבע הדברים, היבטים מסוימים של המראה למעשה מוכרים למעשה בכל מקום כעקרונות של יופי חסר פניות.

התוכן של המאמר

1 איך מרגיש בתוך אדם? 2 מחוץ לגוף 3 האם יש חלק גדול מאיתנו רגילים לקרוא, מיקום גנטי למין? 4 האטרקטיביות היחסית 5 מהו ההבדל בין מין מיני?

יש הרבה עבודה מחקר של האטרקטיביות של הסימטריה של הפנים. הם הראו כי הגברות כמו גברים עם איך אנחנו רגילים לקרוא, סנטר בולט לחיים, וגברים מעדיפים דמויות מפוארות ישירות. יתר על כן, ברור כי יש מושג של אטרקטיביות כמו סקס.

איך מרגיש בתוך אדם?אני

כולם פגשו בחור או בגברת לא למשוך את הטיסה, אבל עם הזמן, הרצון להם גדל גודל אסטרונומי. שלח תשומת לב לעובדה כי או מישהו שהיה אסתטי Darovyt, אבל מסיבה כלשהי זה לא היה קל, לשים את זה בעדינות, לכבוש עד ראייה. ב ערעור מיני הוא משהו עמוק ביותר.

מחוץ לגוף 2

בכל שנה אנתרופולוג ביו הלן פישר, החוקר הראשי של החברה היכרויות באינטרנט, סקרים אלפי גברים וגברות ללמוד סינגלים של המשחק באמריקה. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי כל שנה היא שואלת את אותה שאלה: כאשר אתה, כפי שכולם יודעים, הראשון לפגוש מישהו שאתה שם לב כמה מאיתנו משמש לקריאה, תחילה?

העובדה שהם בהחלט לא מחפשים: הגוף המושלם.

"הם מתפללים: שיניים, דקדוק ביטחון עצמי. הכל ידוע מזמן כי מבוסס על אמונות של דארווין זה הגיוני. שיניים כמעט כל אומללות על בריאות כללית, דקדוק יכול פשוט להראות איך גבר erudite, איזה סוג של חינוך בו, ואת הביטחון עצמו כמעט הכל עושה על סוג של פסיכולוגית יציבות ".

לדברי, מחקרים להראות, כי באופן כללי אנחנו נמשכים על ידי אנשים שנראים כמו עצמנו - אותו דבר מצב חברתי-כלכלי, רמת החינוך, הנפש, התרבות, דת, מראה ולא.ד '.. אבל אם זה היה על איך אנחנו כל מה שאנחנו מדברים זמן, כל כך רגיל את הרשימה, להיות, כמה באים לידי ביטוי, המאבק היה נראה הרבה יותר קל. "כולנו ללכת עם רשימת תת-מודע של המקצוענים, אשר מחפשים שותף ", - אומר פישר. "אבל אתה יכול להיכנס לחדר עם אנשים שנראים זהה, ואהבה לא תבוא ".

התגובה של מחקר המוח שלה פישר, החל למצוא כי מערכות ביוכימיות מסוימות לקבוע את הבחירה בת זוג. אלה המנוהלים גם על ידי דופמין (אוהדים של רגשות חד ספונטניים מצבים), נוטים למשוך אחרים, מודרך על ידי אותו הורמון. אותו הדבר חל על אנשים רגילים, כללי החיים הבאים ומסירה עקרון: סרוטונין, בעדינות, מנהל גברים וגברות.

מצד שני, אלה אשר, בסופו של דבר, חשוף טסטוסטרון ואסטרוגן, נוטים למשוך אחד את השני - הם מחפשים שותף נוסף. אף אחד לא סודי כי בעוד טסטוסטרון הוא אנליטי והגיוני, אסטרוגן - ביטוי חשתי וחשמל.

ומעניין למדי אז הורמוני המין האלה לא מאוד סיכון; לא כל הגברים נופלים תחת השפעת הורמונאלית פרסטרויקה. אבל, לשים את זה בעדינות, זה שווה את הגוף לנהל את התגובה, זה נותן את התוצאה מן הראשון שניות.

האם יש מיקום גנטי למין?3

לדברי שרה Sibruk, רופאים של מדעים פילוסופיים, מייסד שיתוף, כפי שהנהיג, הקצין המדעי העיקרי כימיה מיידית, לא לספור שאנחנו יכולים להעריך ולמצוא את המשמעות של פעולות, תנאים מוקדמים גנטיים גם לשחק תפקיד עצום במשיכת כדור. זה נקרא גורם רציד. לא רבים שיודעים את העובדה כי החברה משמשת לקביעת השוואה נוירולוגית וביו של הצמד, אשר, לשים את זה בעדינות, יכול למצוא שלהם מסיבי וחולשות.

"עשרים שנה של עבודת מחקר מראים כי הגנים של המערכת החיסונית שלנו, הנקראים HLA, או, לשים את זה בעדינות, את הגנים של leukocytes האנושי, - לתרום להגדרה של איך מישהו נראה אטרקטיבי פיזית לנו", אומר סגרו. "את PPE הגנטית של מערכת החיסון משתנית מאדם לאדם; ככל הגנים של מישהו, כמו הרבה יותר לידי ביטוי, את המערכת החיסונית שונה משלנו, האדם הזה מושך פיזי בשבילנו ".

אז זה נקבע על ידי מין תורשתי, כמכלול של פרמטרי אדם אחד: נתונים פיזיולוגיים ביו, תורשה, תכונות אופי, מראה, גוון קול לא רק.

יחס אטרקטיביות 4

משוער, פישר אומר כי המראה ואת הערעור הציבורי אינו זהה. ואת המראה הופך פחות ופחות עקרונות לאורך זמן.

הוא יכול להיות תחושה בלתי מתפשרת הומור, הוא מקסים, טוב במה עושה, עד שבסופו של דבר, מישהו לא יראה לפחות פגם אחד. הוא יכול להיות טוב כדי לספק שביעות רצון פרטנר, אבל בסופו של דבר, זה שווה טיפש, כמו כל האטרקטיביות והמיניות לְהֵעָלֵם. זה נראה שנים מאוחר יותר, כאשר הגברת הופכת כמו מבוגר, גברים מופיעים קשיים בריאותיים. כל התנאים המוקדמים מצביעים על גיל, אשר מצומד עם המחלה. אנשים הופכים כמו רובנו התרגלו לקרוא, עצר, ולא עובר עובר מאחלת מחמאה

כמו בדיחה: הנערה נחשבה לעצמו מכוער, אבל החליט לטפל בעצמך כמו נסיכה. בשנה היא פגש את הבחור שאהב אותה ממבט ראשון.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

מופתעת היתה רק היא, אחרים נחשבים לה ביסודיות איך כולם בבירור, מלכת היופי.

קרל איוונקוביץ ', פילוסופיה של דוקטור, פרופסור נלווה לפסיכולוגיה במכון אילינוי, ספרינגפילד, אומר שאנשים עצמם הורגים אטרקטיביות: כל הזמן מתלונן על בעיות, מחלות, בריאות, להתלונן, להיות זועף. זה שווה חבר ותיק להופיע באופק, בלי לבת בעיות, סקסי ומכניס תשומת לב לתשומת לבנו לא בצלחת שלהם.

זה שוב מאשר את היכולת של אדם ללא עזרה של אחרים כדי ליצור רקע הורמונלי, פעילות מוחית וגופנית, להיות מאושר לא, לשים את זה בעדינות, תלוי במיקום גנטי. באמת, במקום שאנחנו מדברים על סקס, אז מישהו כל כך לדבר עשוי להבחין כי גברת או גבר יוצא זה או בגדים בסגנון אחר. במילים אחרות, כאשר אנשים נפגשים, הם מבלים שבע שניות כדי להעריך את המראה. בשלב זה, כמו פסיכולוגים ו neurolenguists מתפללים, זה לא הגיוני, בסופו של דבר, זה להציג ולהכיר. תארו לעצמכם עובדה אחת על הצורך לחכות, אתה יכול לראות איך אדם עובר, וזה כאילו הוא מחזיר.

מה ההבדל בין מין ומין?חָמֵשׁ

ראשית, המיניות מציעה נוכחות של מראה אטרקטיבי, אשר, זה הופך, הוא מוערם "פצצת מין" או "גבר נאה". מושגים אלה ניתן לייחס לפחות אדם יפה שמטיל תשומת לב לפחות 3-5 שניות. בהחלט, ראוי להזכיר את זה הפעם זה מספיק כדי לקחת. ולא, באופן כללי, לקרוא על Sexapillary, זה לא ממש מראה. נראה יותר בטוח, מראה - הוא מוכן לפגוש ולהחליף מידע. זה נראה כמו פגישה של 2 כלבים כי לרחרח אחד את השני, ומאוחר יותר, בסופו של דבר, להתחיל להיות חברים, לשחק ולשתף. מצב של "תלויים" על הרעיונות שלו הוא על העובדה כי המוח הגיב על איך כולם הם אומללים, טבעי אופי, מיניות בהליכה או ההליכה לא לטבול את העובד בטרנס, להיפך, עושה להתרכז שעון.לדוגמה, גברת עבר בקיצור חצאית.

במילים אחרות, ניתן להשיג את ההורים, אלא להפסיד מהחברה, אשר בשמחה לקחת את המשימה הזאת עבור עצמך וגם לפתור את כל הקשיים. בהתבסס על התוצאות המוצגות עבודה מחקר, כמעט כל דבר יכול, זה הפך, לדמיין כי המיניות דומה Sexapillary.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. רק זה בכלל אינו אחיד צדדים שימושיים בעת עבודה.

ואפילו לא צריך לקרוא את זה אבל יש הבדלים משמעותיים.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהתפקיד הראשי תופסת התנהגות, השמלה.שנית, מיניות יכולה להשיג אדם באמצעות תצוגה או תקשורת. ולא אדם מתאהב קול, הוא אומר: "היא סקסית".

ראוי לציין כי האיש ישלח תשומת לב איך אנחנו מביעים, רגליים דקות ולא כלום, בסופו של דבר, לאפשר היא חלפה, ולא היה לו זמן להתפשט את עיניה. סקסי ליידי עושה איך תחת היפנוזה, להשגיח על ההליכה שלה - הישבן בג 'ינס כך וללכת קדימה ואחורה. מכאן הוא לא מציאותי להתנתק. ומאוחר יותר, הולך זווית, הוא לא זוכר איזה צבע יש לה מכנסיים, זה אומר שזה גרסה מינית אִישִׁיוּת.

ההבדלים האלה וסבל על הזכות קיום של 2 מושגים דומים כי הם שונים כל כך בהגדרה ביטוי לאחר השפעה על אדם אחר. במקום כל האנשים יפים באותה מידה, אז למה לקרוא על התכונות של תווים - זה, גם, של הסוג שלך, את הרכיב של שדה סקסי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אולי העובדה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

תקני יופי והעדפות אישיות של אנשים לגבי הופעתו של שותף פוטנציאלי משתנה מאוד. הכל כבר מזמן ידוע כי מושגים של יופי, פיתוח, מיניות יכול להיות מתיחה. יש אנשים שממנו מעיד על האנרגיה המינית. לזרוק כי, כפי שנהגנו לקרוא, לעתים קרובות אין להם נתונים חיצוניים יוצאת דופן. אבל כריזמה ומיניות נראה לקחת את שלו! אנשים כאלה נמשכים, ממש למשוך, הם רק רוצים להסתכל עליהם, ליענע כל תנועה. ובמיטה סקסית - איכות הכרחית. וזו תכונה נולד, לפתח כי כמעט לא מציאותי.

Просмотров: 92 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar