03:08
ריקודי חשפנות

סטריפטיז או ריקוד מעריצים הוא סוג של בידור ארוטי או חצי אירוטי שבו המבצעת (בדרך כלל אישה) מתפשטת לאט לצלילי מוזיקה. נערות ליווי בחיפה

הרעיון של חשיפה במטרה הפך לפופולרי הודות לפופולריות של מופעי קברט ובורלסק. זה בדרך כלל לא כרוך בהפשטה עירומה לחלוטין מכיוון שלעתים קרובות יותר מדובר במופע ריקוד והוא אינו כולל אקטים מיניים.

באופן כללי, חשפנות כצורת אמנות עשויה להיות כרוכה בהסרה של פריט לבוש אחד בכל פעם כאקט היכרות, ואז להמשיך לרצועה מלאה. ישנם סוגים ווריאציות רבים שיכולים לנוע בכל מקום, החל מ-Stripe E-Tease מפתה או מרמז ועד עירום מוחלט מול קהל.

לפעמים חליפה מפוארת ועניבת פרפר לא יכולים לעשות את מה שאנשי עסקים רוצים לעשות הכי טוב.

בשנת 1958 חוקקה מדינת וושינגטון חקיקה שהוציאה מחוץ לחוק את הריקוד ה"ארוטי מינית" של קומץ כלים אקזוטיים וחלקים פרטיים - הלא הוא החשפנות. כ-50 שנה מאוחר יותר, ההבנה הסקסית שלנו לגבי הבילוי הבלתי פורמלי הזה התפתחה מלחיצה עצבנית של ירכינו זו לזו בזמן שאנחנו מציצים מתחת לשמלה של אישה בגיל העמידה בין צופים אדומי פנים בבר מואר בצורה לא צנועה (ראה "אישה בזהב") לגיל 50 סנט מתגנב בחשאי אל משרדה המיועד של ביונסה עם שמיכה על ראשו.

מנשק את עורפה, דמיטרי עונה. כשהיא מתנגשת עם הציור על הקיר מאחורי, אישה אחת נותנת ניקיון אחר בפרידה לפני שהיא מושכת את ירכי המנוף בולטות בעוויתות. שירותי ליווי בירושלים

"השאלה", אומר דובובסקי.

המלצר מזנק אלינו עם קופונים למשקאות חינם ומציע מים ומבחר של כמה משקאות יקרים באופן בלתי סביר כמרענן לתצוגה המימית שלנו כאילו היינו דגים טרופיים.

במועדוני חשפנות יש לרוב מוזיקה, אלכוהול, תאורה רכה ונשים בלבוש זעום עומדות על במה קטנה.

רובם מורידים את הבגדים כפי שהלקוחות מבקשים. אבל כמה יעשו את זה מהמילה 'ללכת'. הם מקבלים את פני הלקוחות בכך שהם מורידים את בגדיהם ומחייכים כל הזמן.

לרוב, האמנים שעושים את הסטריפ טייז עבור אנשים הם נשים. בשנות ה-70, עודדו גברים להיות חשפנים ואפילו הייתה קבוצה שלמה של גברים בצפון אמריקה שנקראה "מלכי מצרים".

כיום, רקדניות חשפנות חשות מעט מיושנות מדי בהתחשב בכך שכוכבות פורנו מרעידות את שיערן יותר מהן לאחרונה. עם כל זה בחשבון - וכצורת אמנות - אני חושב שהגיע הזמן לקחת את ההופעה הזו ולקדם אותה מתוך מועדוני מין לבמות תיאטרון עם תאורה נכונה.

קנטת רצועות היא כבר לא רק תנועה מושכת מינית, היא מוצגת היום בכל העולם - לא רק בווגאס אלא גם בבמות תיאטרון אוהיו.

Просмотров: 64 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar