13:08
שמועות על ליווי

כמעט כולם מאמינים כי כדי להיות איך אנחנו מביעים, curtisank הוא מקצוע נורא, אשר מוביל חיצוני ריקון פנימי, סטיגמה ובושה. שפות רעות אומרים כי כשל כזה הוא לא ראוי של ילדה טובה.כי נראה שהוא מיושם בעבדות, והיא לעולם לא תוכל לחיות כך לחיות, כפי שכולם יודעים, חיים רגילים. קריאויות שליליות רבות ניתן לשמוע כאשר אתה מחפש מידע על עבודה זו. ובכן, נבחן כל אחד מהם.

אתה אף פעם לא ישן מכל הבוץ הזה!

חכה, ומהו המלוכלך? בזה, כפי שהיינו מדברים, אישה יפה, באופן כללי, מבינה את זמנו לאמצעים, עושה את ליווי של אדם מצליח? במקרה זה, ראוי לציין כי כולנו למכירה ואנחנו נרכשים. זה לא משנה מה העבודה, באופן כללי, מציע כי אדם קורס את המשאבים ואת הזמן עבור סוג מסוים של עבודה, ולאחר מכן מקבל משכורת על זה. רק זה לא כולם עשויים גם לאפשר להם להיות מעורבים ליווי. מישהו בחוץ לא יצא, מוח של מישהו ... אז הם נותנים.

אל תאמינו, אתה מיושם בבית בושת ולקחת דרכון!

כאן אתה יכול אפילו לשחות. ב -1, תוך התחשבות במדיניות של ליווי ליווי, תוכלו לפגוש עם הלקוח שאתה לא תהיה בבושת. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה שאתה תהיה נציג של החברה, שבו אתה מפרסם את השירותים שלך, כל הפגישות יהיה, בסופו של דבר, לתת לך, כפי שכולם אומר, המנהל שלך. הכל נקי ורק. ב- 3, כל ליווי יש גם את הזכות גם לבחור מתוך רשימה של הצעות ואם כמה מהם, בסופו של דבר, זה נראה לך קצת, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חשוד, רק לסרב.

אתה לא תהיה סוף סוף להשתנות עם כל מי סוף סוף עומד על המסלול!

נו טוב. אין ספק, ראוי להזכיר כי מסקנות כאלה בכיוון של נשים מעסקי ליווי נעשים לא ממה מתבטאים, מוח ענקי, זה בטוח. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כמו ליווי הוא אבן דרך שונה לחלוטין. זה (אתה יכול אפילו סוף סוף Google). ליווי איך אנחנו רגילים לומר לפחות איזה סוג. אז כל החיוך הבוז ובדיחות קפדניות - לא בכיוון שלך, מבינים את זה. אנשים המותרים לעצמם לומר זאת - זה אומלל מבורות רגילות.

כולם יראו אותך ולבסוף יהיה על לך סוף סוף ללחוש, המוניטין שלך יסבול!

In-1, תושבים רגילים שאוהבים למצוץ, לא לסובב במעגלים כאלה. ב 2, וידאו סרק וצילום על כמה באים לידי ביטוי, מסיבות סגורות לא סוף סוף קורה. ב 3, אם מישהו יגלה כי היית בפגישה עם כמה באים לידי ביטוי, אדם עשיר, מה, כפי שכולם אומרים,? כן היה. כן, בילה לחלוטין זמן. לזכור בדיחות אינסופיות על סבתות על הספסל בכניסה. אתה נותן חשיבות רבה למה הסבתות האלה אומללות בשבילך?

כמובן שלא, נכון?

אתה בוחר מה שאתה רוצה לעשות. ואולי אפילו לא צריך לדבר על העובדה כי שניהם של מישהו בשבילך, באופן כללי, מקנא, כפי שהוא עשוי להיות מרכל את הגב שלך, ואז מאמינים כי אנשים לא ביסודו של דבר, מי אתה ומה שאתה עושה, הם למעשה , לצוד רק כדי להשפיל אותך, בסופו של דבר, לפגוע. וזה נעשה מקנאה הרגילה. כמה עכברים לא נראה לא אחד לדיון. הם לא מעוניינים. אבל בטוחים בעצמי, אישה מרוויחה מעולה - סיבה, בסופו של דבר, "מגרד את השפה". תן להם לומר שהם שרוטים, הם לא ראויים על תשומת הלב שלך.

רק מודלים מובילים לעבוד בליווי, ואתה לא מודל!

לא נכון. בהחלט, המראה הוא בעל משמעות עבור סוג זה של הרווחים, אבל לא שווה את זה, באופן כללי, לחשוב שאם אתה נמוך או הרגליים של אתה לא מן האוזניים, זה יקר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי Evo Longoria יזכור (הסדרה "עקרות בית נואשות"). ואולי אפילו לא צריך להגיד כי גובהו הוא רק 157 ס"מ, אבל מישהו יכול להגיד לי שזה חליס?

ביסודו של דבר לא מה המאפיינים שלך יש לך, אבל איך אתה מקופל לחלוטין, באופן כללי, מטופח היטב. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לא רופף בדמות לא צריך להיות. יפה איפור, מתוח, ערנות לדברים קטנים - ואתה כבר מתקרב ליווי.

זה עובד על איך טיפש, רק מראה והוא מוערך!

הצהרות כאלה הן גם המקרה, שגיאה. יש לומר כי הדרישה העיקרית של וילונות (למעט מראה מפואר) - הזמינות של השכלה גבוהה. ללא תחרות, אם אתה תהיה גם כדי לדבר כדי לדעת שפה זרה, טוב יותר לא אחד. מה שזה לא היה מוזר, אבל אתה צריך להיות מסוגל לתמוך איך הנושא הוא, כל נושא, מאופנה לפוליטיקה. אנשים מעטים יודעים מה להביע את נקודת המבט שלהם, יש חוש הומור טוב, חברה. אתה להשתתף באירוע יחד עם הלקוח, לא רק לעמוד מאחור ולנקוט תנוחות מצוינות. אתה חייב להיות מרתק, פיתחה אינטלקטואלית. לא בובה נפלאה, אבל חכם, כפי שכולם יודעים, גברת יפה. השירותים שלך, לשים את זה בעדינות, לא להיות פשוט כך, אתה חייב להיות בגובה.

בשבילך כבר 23, אתה עתיק עבור זה, לא לאכול!

כאן אתה יכול רק להתעורר. ואולי אפילו לא צריך לדבר על איך כבר למדנו, את המאפיינים החשובים ביותר ללוות הם בטלה והנפש. כולם יודעים שכך למה התושבים, בסופו של דבר, מאמינים כי ליווי הוא רק לצעירים? לא כל ילדה בת עשרים יכול, בסופו של דבר, לאחזר את ההלכה והניסיון הגבוה ביותר. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, גם ב -30 שנה, כמו שאנשים נהגו להביע, נשים יפות יהיו בעלות ערך לעסקים ליווי כביכול. דירות דיסקרטיות במרכז

שטויות היא כל, שולל לא ישלם!

כדי להיות שולל, יש צורך לעבוד כאילו עובד רק ללא עזרה של אחרים, ללא שימוש בשירותי סוכנויות ליווי. אז כן, לא יהיה ערבויות שאתה מקבל כלים ולהישאר בשימור. ואכן, אם תבחר במקצוע זה, למצוא סוכן מתאים. הוא יקבל אחוז מהרווחים שלך, אבל אתה תהיה מוגן סוף סוף עם כל זה.

אם הם להאט על הרווחים הממוצעים של הנערה מלווה, הוא הולך כמה פעמים יותר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, את המשכורת הרגילה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר פקיד במשרד. במשך שבוע אתה יכול להרוויח ביותר 30,000 רובל.

בואו נקווה כי מאמר זה פיזר את הזוועות שלך ואתה מוכן להיכנס בביטחון בעולם היפה של לקוחות אבנים ומסיבות עסקיות. זכור כי גם אם נראה כי המקצוע הזה הוא לא, באופן כללי, זה מתקרב אליך, אתה יכול בקלות לעזוב. יש לציין כי נסה על שדה חדש. אתה לא יכול רק ללכת טוב לחיות את עצמי, ו, וזה הפך, כדי לעזור לקרובים שלך, להיות, איך אנחנו כל הזמן מדברים, בטוחים למחרת.

Просмотров: 110 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar