13:57
סרוס - האם התולעת האפורה של המשחק של הכסות יש סקס?

"המשחק של כסאות" היא סדרה פופולרית שבה רבים מזעזע, סצינות מעורפלות. אחד מהם - מין בין תולעת אפורה ומייסנדר. צופים רבים יש זעם כפי שהוא אפשרי, הוא סריס, סקס הוא מין זר. אז האם התולעת האפורה יכולה לקיים יחסי מין? החלטנו לגלות את דעתם של מומחים.

התוכן של המאמר

1 מה קרה? 2 יכול אפילו רוצה אישה 3 יש רצון, אבל האם אלן יכול לספק את האישה וליהנות מין 4 ומה עם האטרקציה המינית של מייסנדר 5 דעה נטלי עמנואל על הסצינה המינית של הגיבורה שלה

מה קרה?אני

בפרק השני של העונה השביעית "משחקים של הכס", Missander ו תולעת אפורה הגיעו קרבה אינטימית. אבל האינטרס של התולעת על הרצפה הנשית החליק בעונות הקודמות, שנראו בפרק עם מציץ.

החברה של Socia בין שתי הדמויות האלה גרמה הרבה סכסוכים בין האוהדים. אנשים רבים נראו מוזרה כי הסריס, אופי מנותק לחלוטין, מסוגל כזה תשוקה. הבטת שלו על העירום ואת יפה missander אני זוכר במשך זמן רב.

אבל כמה אמיתי היה סצינה כזאת? האם האונה יכולה להיות סקס? האם יש להם אטרקציה מינית?

האם איחודית יכולה לרצות אישה

הכל התחיל עם אטרקציה מינית, התולעת האפורה הרגישה התרגשות כשראה רחצה מייסדר.

חוות דעתו של ד"ר אברהם מונטגנלר, מייסדת המרפאה של מרפאת בוסטון של בריאות זכר, פרופסור לקשר לאורולוגיה, בוגר בית הספר לרפואה של הרווארד.

"Enuchs להסיר את האשכים, אשר מוביל לירידה משמעותית ברמות הטסטוסטרון - ההורמון הגברי העיקרי. זה טסטוסטרון כי הוא אחראי ליבידו, סקס.

בנים שהתכוננו באאונה היו מסוררים, כדי שלא יכלו להרגיש את החייל. את המשימה של Enun - להגן על נשים של אנשים אצילים, ולא מערכת יחסים מינית.

אבל כל כללי הסירוס לא תמיד נצפו. ואם enu יש מסנתז אפילו כמות קטנה של טסטוסטרון בגוף, תשוקות מיניות יכול להתעורר מעת לעת ".

דוקטור לפטר צוות, ראש המחלקה לרפואה רבייה וגברית באוניברסיטת קולומביה.

"אטרקציה מינית היא תהליך נוירוביולוגי מורכב, הכולל מגוון רחב של רכיבים. הרצון של גברים לקיים יחסי מין לא רק מן האשכים. עבור גבר, כמו לאישה, עבור קרבה אינטימית יש צורך בביטחון, חיבה, הערצה. האטרקטיביות הפיזית של השותף, מושגים מיניים קוגניטיביים והערעור הפיזי.

דנה ריצ'רדס, יועץ לבריאות הנפש מורשה סבור כי הסירוס אינו הורג תשוקה מינית. אפילו עם טסטוסטרון נמוך, אתה יכול לחוות אטרקציה מינית וליהנות מין.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים להסתכל על החג, הליכה תחת ידית עם ילדה מרהיבה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

כי סקס הוא לא רק את הקרבה של הגופות, ומעל לכל, אחדות המקלחת.

לכן, אי אפשר להוציא את התולעת האפורה הזאת יכולה לרצות לקיים יחסי מין עם מייסנדר.

יש רצון, אבל האם ניתן לספק אישה וליהנות מין 3

"לגבי ישירות של קואיטוס, האפשרויות אפשריות כאן", אומר ד"ר מונגנטל,. "אוונוך הוא איש אופציונלי ללא חבר. בכמה תרבויות, רק כיסאקים וביצים הוסרו. באחרים - הפין מנותק עם האשכים. אבל גם בלי איבר איברי המין, אדם עשוי לספק אישה במונחים מיניים. יהיה תשוקה ופנטזיה ".

Scoelicent קליני ד"ר פול נלסון אומר כי בנוכחות חבר בין אנובוב יכול להיות זקפה. אבל כדי שהפין יבוא למצב שהוקם, זה ייקח קצת יותר מאשר אדם רגיל. ובוודאי גירוי ישיר, מין אחד של אישה עירום בברכה לא יהיה מספיק. לכן, הסצינה המוצגת בסדרה גורמת לי ספק. למרות סקס בין שני אנשים ללא הפין הוא לא כזה בית משפט מטורף.

סקסופאתולוג ונסה מרין.

"גם אם לתולעת לא היתה שום פין, אשכים, בתחום אברי המין היו קצות עצבים רבים. עם גירוי נכון, זה עשוי בהחלט יש כיף סקס. אל תשכח את האזור האנאלי. אצל גברים באזור זה קצות עצבים רבים. נשים לעתים קרובות מקבלים יותר הנאה מלטפות אוראלי ופיסטינג מאשר ממין במובן הרגיל ".

ומה עם האטרקציה המינית של Missander4

"ב"משחק של כסאות" תולעת אפורה, אם כי סריס, אבל זה נראה די אכזרי, סקסי, יש לו דמות טובה היטב. אבל במציאות, הכל נראה הרבה יותר עצוב, "אומר ד"ר נלסון.

"סריסים הם גברים עם גוף שמנמן וחסר צורה, יש להם עור עדין, יש כמעט לא צמחייה, והקול הוא בבירור לא נבדל על ידי גברי. בשל רמה נמוכה של טסטוסטרון, קשה להם לגדול מסת שריר, ולכן אין ברירה על כל הקלה יפה, משאבת ידיים ודיבור לא יכול להיות. לעתים קרובות יש גם יכולות אינטלקטואליות נמוכות, אם כי Eunuhi - אסטרטגיות טובות ".

האם אפשר ליישב אדם כזה? הסיכויים של מעט. אבל כדי לשחרר זוגות לאחר לראות גוויות בקר חרוך, ילדים צלוב, תולעת אפורה - אופציה מושלמת.

ד"ר תומאס א. ג 'ונס, מומחה על EUNOHAM סבור כי למרות ההיסטוריה של 4000. שנים, מעט על המיניות ידועה.

"זה ידוע כי cryrates רבים נשוי. באיטליה אסרה הכנסייה נישואים כאלה, כי היא חשבה לאנווה יותר מדי מפתה לנשים. המיניות אינה דורשת הפין שהוקם. שפה, אצבעות, שפתיים - גברים יש דרכים רבות להיכנס למגע מיני עם אישה וללא חבר ".

בהיסטוריה יש דוגמאות רבות כאשר נשים בחרו במודע עצמם באוהוב Enuov. גורם - עם רמה נמוכה של טסטוסטרון מגביר את תוחלת החיים. השני בתוספת - אתה יכול לקבל הנאה מינית ולא לפחד להיכנס להריון. עם חבר או בלעדיו, סריס בכל מקרה הוא בחינם. ותכונה אחת חיובית אחת - סריסים הם מאוד רגשיים, זה כל כך הרבה יותר חסר נשים.

הסריסים לא התעקשו על יחסי מין אם לא היתה לאישה תשוקה או במצב רוח. אבל אם האישה רצתה סקס, העריסה מצייתת. אדם מושלם ומאהב.

דעה נטלי עמנואל על הסצינה המינית של הרואין שלה

מייסדר ותולעת אפורה שלפו זה את זה כמה עונות. זאת בשל העובדה כי במובנים רבים דומים, שניהם צברו פתאום חופש. סקס הוא המשך טבעי של הרומן הלא מתוחכם שלהם.

"באשר לסכסוכים כי סריסות לא יכולות לקיים יחסי מין, אני אגיד את זה. עבור רוב האנשים, יחסי מין הוא חדירה מאוד של חבר הנרתיק, הפנטזיה לא נעה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

אבל, כמראה בפועל, גודל ונוכחות של הפין - לא האינדיקטורים החשובים ביותר של מאהב טוב. נערות ליווי בהרצליה

אם אין איבר מיני בתולעת אפורה, לא ידוע, הסקריפטים החמיצו את הרגע הזה. אבל זה לא משנה. ישנן דרכים מעניינות רבות יותר כדי לספק אישה בלי להשתמש בילדה. למין טוב, אינטימיות רגשית ונפשית חשובה. ואת התולעת ואת missander יש הרבה.

סקס, כמו גם מערכת יחסים, דורש עבודה קבועה ושיפור. למד משהו חדש עבור עצמך ועל צפייה בסדרה האהוב עליך. ליטוף, ליטוף אוראלי, פיסטינג - כל זה עוזר לספק את האישה היא לא גרוע יותר מאשר עם אישור מין מלא. זה חייב להיזכר על ידי גברים שיש להם בעיות עם זקפה ברגע inopportune ביותר, או שאינם מרוצים מאוד מגדלים של איבר איברי המין שלהם.

Просмотров: 1097 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar