19:18
תכונות צריכה באפריקה

אל תחשוב שאפריקה היא שבטי אבוריג'ינים, עפר, עוני ואבטלה. זה אותו סטריאוטיפ, כמו העובדה שברוסיה, גברים הולכים שיכורים, בכובעים של האומות, עם דובים בחיבוק ובללאיקים. אפריקה היא אקזוטית וניגודיות. זה אפילו כאן ציוויליזציה פורחת ויש כמות עצומה של מוטות אופנתי ומודרני שבו הבנות לא יכול להרוויח צורכי. הוסף לכל הנוף הציורי הזה, תנאי עבודה הגון, מוניטין של האוכלוסייה המקומית ואתה תבין מדוע אפריקה היא אחד הכיוונים הפופולריים ביותר בקרב בנות. נערות ליווי באילת

אילו מדינות צריכות ללכת לרווחים?

רצוי לבחור מדינות מפותחות. אלה כוללים מאלי ובורקינה פאסו. במדינות אלה, האחוז הגבוה של האוכלוסייה הלבנה ודעות קדומות פחות גזעיות. ערים אידיאליות לעבודה הן הבירה (Bamako ו whagadougou). ערים אלה מגיעות למספר עצום של אירופים עשירים, סלאבים ואמריקאים שרוצים להתחיל חיים חדשים או לבנות עסק. הם חושפים את מפעלי הבידור שבה הם שמחים לקבל בנות מכל רחבי העולם.

איזו צריכה באפריקה שונה מהרגיל

ההבדל העיקרי הוא שהבנות לא עובדות במסדרון, אבל מאחורי הבר. למעשה, הבנות מבצעות את התפקיד של הברמן. לפעמים אתה צריך לעשות את החובות של המלצריות באותו זמן. בפורמט זה של עבודה יש ​​הרבה יתרונות:

  • מהות העבודה נשארת זהה: דיבר, שתו, נמלט. אין שירותים נוספים לא צריכים.
  • הנערה עצמה שופכת לעצמה משקה, כשהיא עומדת מאחורי הבר, האורח משלם רק. משמעות הדבר היא כי השאלה עם שימוש מופרז של אלכוהול פשוט נעלם. אתה יכול לשפוך את עצמך מיץ רגיל במסווה של קוקטייל אלכוהולי היקר, ואדם לא יחשוד בשום דבר.
  • ערימת האורחים אינם נכללים, כי יהיה מונה בר. זוהי אופציה מצוינת לבנות אשר בספק אם זה שווה לעבוד כמו צרכנים כי הם חוששים כי גברים יפסיקו ידיים.
  • זה הרבה יותר קל להתחיל שיחה. זה מספיק כדי לשאול איזה גן עדן רוצה אורח, ואז השיחה יהיה מכוון בפני עצמו.
  • אין צורך לחשוב על איזה שולחן ללכת ולהטיל על תקשורת. גברים מתאימים למכון בר. אתה רק צריך לשפוך להם משקה ולהתחיל לתקשר.
  • Bartenders tipper לעזוב בדרך כלל יותר מאשר בנות על הצריכה כאשר הם עובדים בפורמט סטנדרטי.
  • בנות רבות כמו עבודה בצריכה באפריקה. זה הרבה יותר קל ופסיכולוגית בנוח. אתה לא צריך להיות מוטל על אף אחד, מתחנן קוקטיילים. גברים עצמם הולכים אליך ומבקשים מגע, בעוד גם הכרת תודה.

    אורחים מותנים

    סטודנט יפה... 5 עצות בעלות ערך ...

    שאלה זו דואגת לנערות ביותר, אבל רבים הם ביישנים לקול אותו בסוכנות או לשאול את המעסיק ישירות. כולם מפחדים לגינוי לא נכון. למדינות אלה יש הרבה אירופים, אמריקאים, לבנונים וסלאבים. היחס בין התקרה והאוכלוסייה השחורה הוא כ 40/60 לטובת האחרון. בורקינה פאסו ומלי - אחת המדינות האפריקאיות "הלבנות ביותר". להשוות איתם יכול למעט דרום אפריקה. אלה מדינות מפותחות, ולפיכך התלויות ברמה הרלוונטית - מנהלים, עובדי בנק, נציגי מגזר השירות, מהנדסים, עובדי מפעלים, עובדי מדינה ו. ד '. עבודה באפריקה נוח ונחמד.

    תכונות של עבודה ברים אפריקאים

    העובדה היא כי במדינות אלה יש כמעט לא מוסדות אופנתי ומועדוני לילה ענק. רוב התושבים אוהבים להירגע בברים קטנים. הם נמצאים בכל צעד, ולכן קשיים עם הבחירה של המקום לעבוד לא להתעורר. שינוי מתחיל בשעה 19:00. בעוד שעה לאחר מכן, המבקרים הראשונים באים. המשימה היועצת כולל ברכות אורח, אתה יכול לחצות אותם זוג משפטים. שום דבר יותר מיוחד לעשות. הנערה רק עומדת מאחורי הבר ומחכה עד שהאיש אינו מתאים ולבנות משקה. כאן אתה כבר יכול להתחיל שיחה איתו, לבקש לטפל, להפגין שירות מעולה כדי לקבל טיפים טובים. נערות ליווי באילת

    רבים צריכים לתקשר. ועם האנשים השונים ביותר ועל מגוון נושאים. Bamako ו Ouagadougou ערים רב לאומיות מאוד. במשך לילה אחד, אתה יכול להיפגש עם נציגים של עמים שונים, דתות, תרבויות וקבוצות אתניות. פטנטיות בברים אלה גדולים. זמן ההשבתה לא יקרה, ולכן יצטרכו לעבוד כל הלילה בזיעה של הפנים. עם זאת, הרווחים בסופו של דבר להיות גבוה מאוד. שינוי מסתיים ב 4 בבוקר. בדרך כלל, בתים של הבנות מועברים, ולכן עלויות הובלה לא יכול לדאוג.

    מה שאתה צריך להרוויח בהצלחה על הצריכה באפריקה

    עבור טיול חוזה להביא הכנסה גבוהה ורגשות נעים רבים, כדאי לדאוג לנקודות הבאות:

  • זה לא יזיק ללמוד אנגלית. למרות העובדה כי האורחים יהיו של מגוון רחב של לאומים, כולם מדברים בשפה זו. אז זה יהיה הרבה יותר קל לעבוד. זה יהיה גם מיותר להכיר צרפתית, רוב האוכלוסייה מדבר נהדר על זה.
  • לעבודה באפריקה, אתה צריך ויזה. זה יכול להיות מסודרים באופן עצמאי או להשתמש בשירותים של הסוכנות.
  • בנפרד זה שווה לטפל במראה. הם אוהבים בנות יפה ומטופחת, עם דמות אטרקטיבית. במיוחד במחיר של בנות גבוהות ורזות עם שיער בלונדיני ארוך.
  • קעקועים במדינות אלה לא מכבדים. עדיף לא להפגין אמנות אמנות אם הם.
  • באפריקה, הם לא אוהבים לענות ובאמצעות יוזמות צ'ור. מוטב להיות נשית, חמוד ומנומס.
  • עבודה באפריקה מתאימה הן לבנות חדשות והן צרכנים מנוסים. פורמט העבודה יהיה נוח לכל. תנאי עבודה ולינה רק נהדר. ברוב המקרים, מעסיקים מספקים לינה, לספק שירות הסעות וחזרה, לשלם. אם אתה רוצה לקבל מקום נוח שבו אתה לא צריך לרוץ עבור אורחים כמו זנב, או שאתה מחפש הופעות אקזוטיות וחדשות, ואז אפריקה היא מדינה אידיאלית לצריכה. נערות ליווי באילת

    Просмотров: 85 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar