23:05
זה לא הולך מלמעלה - למה לבסוף לעשות

מעת לעת, הגברות ציד מעט כדי לערער - ואת הדרך הקלה ביותר לגלם את זה במין, לוקח עמדה על גבי. למעשה, זה לא פשוט כמו שזה הפך, זה אולי נראה.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם נדיבים ואבניים. אבל עכשיו זה לא רק רגעים שימושיים בעבודה.

ואתה אף פעם לא חשבתי למה גברים כל כך מסכים בקלות להישאר למטה? עניין רב יותר בהם רק גורם מציצה.

התוכן של המאמר

1 מי מגוחך? 2 אני רוצה להיות למעלה! 3 אני לא סניקר 4 מייגע 5 זה כואב 6 הוא סוף סוף מנסה לקפוץ החוצה

מי עולה?אני

גברים דומיננטה, או שוביניזם סקסי, או איך אחר נקרא תנועת המיסיונרית הרגילה של הפמיניסטיות, אין עוד דבר, כאחת העמדות הטבעיות של יונקים בתהליך של רבייה.

קומה זכרית כמו החזקים ביותר תופסת מיקום מלמעלה, כי זה אינטנסיבי האנרגיה ביותר - ואת ברירת המחדל אנשים חזקים יותר.

גבירותיי, ככל ביותר, כפי שהיינו מדברים, חלשים, ממוקמים להלן - ואת היציבה הזאת הוא נוח ביותר לגידול: זרע של שפיכה לערער לא בצע, אבל נשאר בנרתיק, אשר מגדיל את האפשרות של הזרעה.

אבל האדם הוא היצור היחיד שהתעסקו סוף סוף במין פשוט ליהנות, מעת לעת מוסחת על ידי רבייה. לכן, לשים את זה בעדינות, התייחסו על אמנות האהבה, אימון אנשים עם תנוחות שונות המקדמות קבלת האורגזמה הכי אינטנסיבית. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

אגב, אני די רץ לראות את Kamasutra, כדי להבין: לעשות אהבה בעמדות מסוימות לא קל, אבל באפשרויות מסוימות יש צורך גם יש, כפי שהיינו לדבר, אימון גופני רציני.

אני רוצה להיות מלמעלה!2

יציבה זו מביאה את רוב האכזבות לגברות מכמה סיבות:

מעייף; בהחלט כואב; חבר מחליק בזמן; גבר נראה הגוף שלי, וזה רחוק מלהיות מושלם.

לכן, עבור עמדה כזו, אתה צריך אימון פיזי, טוב, נפשית. ולהתחיל את האידיאל של כל דבר, החל הפסיכולוגיה.

אני לא סניקר 3

אולי כל העניין הוא שהסתכלת על בולים סינמטוגרפיים, שם נעלי התעמלות מדהימות מינית, יושבות על גבר שוכב, עם כל זה בנדיבות רועדת את השיער רעמה ו בולטות קדימה ה -5-thro!) גודל.

סקס כזה בסרט הוא יותר כמו שהייה של מודלים במילה - ההפגנה הגדולה ביותר של הדמות המושלמת ורישומי הזוהר הציבורית. שימו לב כי בפרט, הוא שותק כי אני מתנצל כל זה מספיק אינטנסיבי, כמו הרבה מאיתנו אומר, עבודה פיזית היא לא כמו כולם, טיפה אחת זיעה על הפנים, ובאופן כללי - איפור מחזיק כמו קסום. כולם יודעים כי במילה אחת, סרטים.

אף אחד לא סניקר, למעשה, וכל הרכבות מיד. כולם יודעים שהכל תלוי בתפיסה אישית. גברים אהבה - הדבר הוא מרתק למדי, וזה לא תלוי בצבע מסוים, גודל ותכונות פיזיות אחרות. מעת לעת, אפילו ניחוח פרומון מספיק כדי להיות הכי יפה.

אבל הבדל נוסף של נשים מהחבר'ה - למראה שלהם יש חשיבות רבה יותר. וכמעט תמיד הם אומללים עם המראה שלהם, אם כי זה לא כל הזמן מתפלל עבור זה. ובמיוחד, הוא בא לידי ביטוי במהלך יחסי מין.

רוב הגברות גם נופשות טריקים שונים, מעת לעת בתת מודע. עם כל זה, יש לציין כי קוק רובנו כל הזמן אומר, ההיגיון Muzhsk עריץ כאלה לא סוף סוף שמרו. לדוגמה, אתה רוצה להדגיש את העובדה שיש לך יחסי מין בחושך - בעוד הכל, באופן כללי, יודע כי אדם אוהב עיניים!

הרצפה החלשה כל הזמן מנסה סוף סוף להגיש את עצמו באור מוצלח יותר ולהסתיר את שלו מאוד, כפי שהם סוף סוף נראה חסרונות חיצוניים. ובחרו תנוחות כאלה, שבהן, בסופו של דבר, כפי שכולם יודעים, היתרונות win-win - מיסיונר, כאשר באופן כללי, זה לא מספיק כי ניתן לראות, או מרפק הברך (popha כמו כולם ).

ובתנוחה של הרוכב, הגברת פתוחה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומרת, מברשת זכר, כמו פסל של חופש, איך להתבטא, לפחות מהו נקודה של ניו יורק. עם כל הקפלים, משקעים ומכשירים אחרים.

רק למה סוף סוף החלטת שהוא גם מביט בך בזמן סקס? הוא מרוכז ברגשותיו שלו. יש צורך להדגיש כי האיש עם הגברת חושב לא את ראשו, אבל אז, הוא, הוא אותו מקום ולראות. במילים אחרות, מאה אחוז שקוע בך, ובשרכות, נוגע לתת רגשות נוספים.

עבור תפיסה מישושית כזו, זה יפה, כך הגברת היתה חמה ולא חוקית. הכל. מה שלא היה זה מוזר, אבל אז אפשר לפתוח את הגוף במשך מאה אחוז, כך שיש היקף לדמיון.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מושלם של מידע זרוע ניחוש לא מדויק כי ליווי הוא משהו, הוא זוהר, כזה, על עובדה זו אינה מתאימה לשתוק. רק כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

הוא פזיז את מה שהוא צריך, מתחת לבד.

Tedious4

גברים בעיקר רק שמח לשקר למטה, בזמן שאתה מנסה. עבורם, זו ההזדמנות לפחות מעת לעת להירגע מעבודה קשה של חיי המין. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל אתה תבין איך זה לא קל, רק כאשר אתה משנה איתו מקומות.

עמדה כזו מבקשת מאמצים חיוניים ודבש שרירי מתח. בפרט, אם זה לצוד לך לקפוץ על זה, כמו על סוס במהלך הרודיאו, מבלי להזדקק כדי לעזור. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הרגליים יתחילו מהר מאוד, וזה אפשרי מאוד כי העיתונות מדי.

כדי לא לקרות, זה הכרחי או, בסופו של דבר, לעשות פיזית, כפי שכולם יודעים, הכנה (הכשרה של שריר הירך מביא תוצאה חיובית), או טכנולוגיות חיסכון באנרגיה מאסטר.

לדוגמה, להישען כל כך עם הידיים שלך על כל דבר: מיטה, ראש המיטה, כתפיו. לעתים קרובות, שינוי כזה בעמדה הוא לא רק רק, באופן כללי, מסיר מתח פיזי לא נוח על הגברת, והוא מגביר את ההתרגשות: כאשר הפטמה של החזה הוא זז, הם יגעו בגופו ועלים אורגזמה.

זה טוב למשוך אותו כמה הם באים לידי ביטוי, פעולות פעילה: הוא יכול לומר לתפוס אותך על הירכיים או הישבן, מעט לזרוק או לבסוף להזיז את הגוף שלך בחזרה קדימה - לא בהחלט לזוז, קוק רובנו התרגלו תגיד, Vetextal הציר של הקואורדינטות, עם וקטור אופקי של הדגדגן הדוק, סוף סוף, יתאים לגבר הערווה.

אם הוא ממשיך לשכב ולבסוף ללמד נברשת או טפט דפוס, אתה יכול פשוט לעצור את העבודה הפיזית הכבדה הזאת, כמו כזה לעג נזכר איזה סוג של מגוון איברי המין מעוות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הנשימה מלאכותית. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי מה מגיב - שאל אותו לזוז מעט.

זה כואב 5

במקרה זה, אנחנו יכולים לדבר על תכונות אנטומיות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לרוב אתה חווה כאב בתנוחת הרוכב, כאשר יש לו חבר ארוך מאוד (עובי מופרז הוא לא כל כך כואב).

במצב זה, חבר מחלחל עמוק, והוא, בניגוד לשאר ההודעה, לא תתאים לבסוף את עומק הצלילה. בשבילך, אתה יכול לעשות את זה, לוקח לא עמדה אנכית לחלוטין, אבל לשבת אבל בזווית. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהוא יעזור לשלוט על שנקה ו "לשבת" אבל זה ציד בשבילך.

אתה יכול לנסות את המיקום של הרוכב, כאשר אתה קונה על זה, קוק רוב יץ, אנחנו כל הזמן אומר, בחזרה אל פניו. זה יהיה רע אם לא צוין כי עם כל זה אתה יכול, להיות, לבקש ממנו לכופף את הרגליים שלי בברכיים, כך שזה היה נוח להסתמך לך. זה יעזור, באופן כללי, כדי להפחית יישום אי נוחות של חומרי סיכה: יש צורך לשמן לי חבר בקרן מאוד.

הוא, באופן כללי, מנסה לקפוץ off6

זה סוף סוף קורה ב 2 גרסאות: או שאתה לקפוץ על זה גבוה מאוד, או שיש לו זין קצר. בהתבסס על כל מה שנרשם לעיל, השני סביר להניח.

לצרוך את חבר אקספרסיבי, באופן כללי, מוריד את זוהר של תשוקות יכול להיות מופחת, לבסוף, אין כל מאמץ. כדי לשמור על זה בעצמך, לשמור על משרעת של תנועות, ועל הכשרון של אורגזמה, לבקש ממנו לצמצם את הפטמות שלך, להחליק את הדגדגן - בסופו של דבר, אתה יכול פשוט להחיל את ויברטור.

גירוי protunny סוף סוף לחזק הן את ההתרגשות שלך, כי אתה תהיה שניהם מנצח.

זה נשאר להודיע ​​כי כאשר מאסטרינג הציוד, כפי שכולם יודעים, הכשרה מספקת של תנוחת הרוכב מספק מקום גדול לפעול עם הידיים - הן בשבילו ואתה.

Просмотров: 516 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar